F.A.Q.

Реєстрація

  1. Які типи реєстрації доступні?

    Наразі існують чотири типи реєстрації: Оптовий покупець, Інтернет-магазин, Дропшипінг та роздрібний покупець. Кожен вид реєстрації має свої особливості для зручності конкретного типу користувача. Перші три – для партнерів; останній – для роздрібних покупців.

  2. Як стати партнером та отримати оптові ціни?

    Аби стати партнером та отримати оптові ціни, необхідно перейти на сторінку реєстрації. Після введення особистих даних, очікуйте підтвердження адміністратора.

  3. Яку ціну я отримаю, якщо зареєструюсь як партнер?

    Одразу після реєстрації та її підтвердження, ви отримаєте оптові ціни на всю представлену продукцію. Роблячи покупки, ви матимете змогу отримати додаткову знижку на весь асортимент. Деталі діючої системи лояльності ви побачите в особистому кабінеті після підтвердження реєстрації.

  4. Я зареєструвався, як партнер та статус мого облікового запису: «Очікуйте підтвердження реєстрації». Скільки мені чекати?

    Підтвердження реєстрації здійснюється в ручному режимі. Зазвичай підтвердження реєстрації займає від декількох хвилин, до однієї доби. Якщо ви зареєструвались на вихідних або у святкові дні, то час очікування підтвердження реєстрації може подовжитись до декількох днів.

  5. Я зареєструвався як партнер, але моя реєстрація була відхилена. Чому?

    Партнерська реєстрація доступна лише підприємцям та установам, які займаються реалізацією домашнього текстилю або використовують домашній текстиль для власних потреб у значній кількості. При реєстрації важливо заповнити всі поля та вказати де і як ви плануєте реалізовувати домашній текстиль. Якщо ви вважаєте, що ваша реєстрація була відхилена помилково, то зв’яжіться з менеджером з продажу за контактами вказаними на сторінці «Контакти».

  6. Чи працюєте ви по системі «Дропшипінг»?

    Так, звичайно. Для зручності роботи по системі «дропшипінг» ми створили окремий тип реєстрації, де врахували всі потреби дропшиперів. Реєструйтесь, та почніть продавати зі зручністю.

  7. У чому особливість типу реєстрації «Інтернет-магазин»?

    Для типу реєстрації «Інтернет-магазин» ми врахували всі потреби онлайн-бізнесу. Ви маєте змогу вивантажити весь асортимент продукції у самих розповсюджених форматах у декілька кілків та з легкістю завантажити товари собі на ресурс. Окремо вибирайте категорії та атрибути товарів, які вас цікавлять.
  8. Мені не підходить жоден з перелічених типів реєстрації. Чи можу я отримати інші умови?

    Зверніться до нас будь-яким зручним для вас способом, для обговорення спеціальних партнерських умов.

Фінансові питання

  1. Чи є ви платником податку на додану вартість (ПДВ)?

    Так, звичайно – ми маємо свідоцтво платника ПДВ. При реєстрації обов’язково відмітьте, що ви також маєте свідоцтво платника ПДВ. Усі податкові накладні автоматично з’являться у Єдиному реєстрі податкових накладних.

  2. Чи отримаю я видаткову накладну при оформлені замовлення?

    Так, звичайно. B2B платформа «ТК-Домашній текстиль» інтегрована із системою Вчасно. Після підтвердження та відвантаження замовлення, видаткова накладна буде автоматично завантажена до системи Вчасно. Не забутьте зареєструватись на vchasno.ua – це абсолютно безкоштовно, дуже зручно та відповідає сучасним нормам податкового законодавства України.

Загальні питання

  1. Як я можу отримати замовлення?

    При оформлені замовлення, ви маєте змогу обрати самовивіз або доставку кур’єрською службою.

  2. Чи можу я повернути або замінити придбаний товар?

    Ми керуємось чинним законодавством, а саме: Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", згідно якої певний перелік домашнього текстилю не підлягає поверненню. Але ми завжди намагаємось йти назустріч нашим партнерам, тому, у кожному окремому випадку, зверніться до вашого менеджера, щодо можливості повернення або заміни товару.

  3. Чи актуальні залишки на сайті?

    Всі залишки на сайті оновлюються один раз на день. Товари із залишком більше 1000 одиниць помічені спеціальним знаком. У будь-якому випадку, кожне окреме замовлення перевіряє менеджер на наявність та комірник кожну одиницю товару на якість.

  4. Як я дізнаюсь, що моє замовлення готове?

    Відслідкувати статус замовлення ви можете через особистий кабінет.

  5. Мені автоматично присвоїли регіональну філію виходячи з адреси моєї реєстрації, але мені зручніше працювати з іншим регіоном. Чи можу я змінити філію?

    Так, це можливо. Аби змінити філію, зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом.

Додано